O parte semnificativa a cazurilor preluate de Cabinetul de Avocat Sorin Ovidiu Anghel au ca obiect contestarea abuzurilor pe care angajatii le primesc din partea angajatorilor. Discutam despre fenomene precum agresivitatea verbala, fizica, marginalizarea, tratamentul imoral, care provoaca angajatilor stres, disconfort psihic si emotional.

De aceea, echipa noastra va pune la dispozitie un avocat abuzuri ale angajatorului, restituind demnitatea si normalitatea contextelor de munca, precum si echilibrul de forte dintre angajat si angajator.

Parghiile legale pe care salariatii le pot aplica in aceste conjuncturi nefavorabile exista, si se adreseaza atat formelor de hartuire directa, cat si formelor de hartuire indirecta. Amenintari, constrangeri, umiliri individuale sau publice, pot fi communicate unui avocat abuzuri ale angajatorului pentru a solutiona aceste situatii pe cale juridical / judiciara.

Orice abatere de la fundamentarea relatiilor de munca pe principiul consensualitatii si al bunei credinte, cf. art. 8 din Codul Muncii, poate fi invocata pentru a obtine, in mod legitim, recompensele pentru daunele morale, psihologice sau materiale.

Sanctiunile adresate angajatorilor variaza in functie de complexitatea spetei si de faptele demonstrate de care sunt vinovati, insa acestea pot include raspunderea civila, raspunderea penala, raspunderea patrimoniala, ba chiar si inchisoarea.

Suntem constienti de faptul ca cele mai multe litigii de munca au ca origine un aspect inca problematic in jurisprudenta si, implicit, in realitatea imediata la care co-participa salariatul si angajatorul.

Diferentele dintre formele de hartuire, discriminare sau abuz si conflictele interpersonale sunt subtile si pot fi lesne confundate sau transferate, dintr-o situatie in alta.

De aceea, un avocat abuzuri ale angajatorului trebuie sa faca proba unei bune cunoasteri operationale si interdisciplinare a domeniilor de drept, dar si cunoasterea multiplicitatii de stari psihologice, mentalitati si interese pe care actori cu pregatiri, nevoi si asteptari variate le aduc cu sine in cadrul acestor conflicte de munca.

Este important sa nu ramaneti indiferenti si sa nu considerati ca raportul dintre angajat si angajator se traduce si in ordinea moralitatii si demnitatii muncii ca unul de ierarhie.

Acestea sunt valori care exprima egalitatea dintre indivizi indiferent de contextul lor profesional.